Nyhet
Alingsås kommun tar över driften av Alingsås Yrkesgymnasium
Alingsås Yrkesgymnasiums tidigare ägare går i pension efter många års engagerat arbete och därför tar Alingsås Kommun över driften från 1 september 2026.

Övertagandet innebär inga förändringar för elever eller personal inför höstterminen 2026. Skolans lokaler, utbildningar, rektor och lärare kommer att vara desamma som tidigare.
Läs mer på Alingsås kommuns webbplats.
Dela
Uppdaterad